سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاهی به دور دیده میتواند هم مردان و هم زنان را ذیل تاثیر قرار د

بهترین کرم دور چشم

سیاهی به دور دیده میتواند هم مردان و هم زنان را ذیل تاثیر قرار دهد. فعلا عارضه ها متعددی برای تیرگی دورچشم موجود هست. استرس، کمبود خواب، تغییرات هورمونی، یک طریق معاش آشفته، ارث و اکثری دیگر. ولی چنانچه به موقع معالجه نشود، خیر صرفا ظواهر شما‌را تغییر و تحول میدهد، بلکه قادر است به اشتباهات دورازشوخی تن درستی باعث شود.

 

 

در حالتی که چه تولیدات شیمیایی برای معالجه رفع سیاهی بدور دیده امداد کننده میباشد، البته برای اکثری از اشخاص که دارنده پوست بسیار حساس می باشند، فقط معالجه های خانگی مطلوب میتواند به رفع سیاهی به دور دیده یاری دهد. ما لیستی از معالجه های خانگی را که سهل و آسان و قابل اجرا میباشند را فهرست کرده ایم:

 

مطالب پیشنهادی

توصیه سنجاق

 

روغن ذرت اویلا - 1.8 لیتری با 20% تخفیف(گران نخرید)

 

 

1- گوجه خارجی

گوجه خارجی یک چاره عالی برای از در میان بردن سیاهی بدور دیده میباشد، چون به صورت طبیعی منجر کاهش دایره های تیره حریم دیده میشود و پوست را قابل انعطاف و لطیف مینماید. کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که یک قاشق چای خوری آب گوجه خارجی را با یک قاشق چای خوری آب لیمو ادغام نمائید و آن را تحت چشمانتان قرار دهید.

 

اذن دهید تا حدود 10 دقیقه باقی بماند و بعد از آن آن را با آب بشویید. دستکم دو توشه در روز این معالجه را تکرار فرمایید. همینطور میتوانید به صورت روزمره آب گوجه خارجی را به یار و همدم آب لیمو و برگ نعناع به خواسته رهایی از سیاهی بدور دیده بنوشید.

 

 

 

2- رفع سیاهی به دور دیده با سیب زمینی رنده گردیده

یک کدام از دیگر از رویه های رفع سیاهی به دور دیده در یک هفته، سیب زمینی میباشد. پاره ای سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را بگیرید. یک پنبه را به آن آغشته فرمایید. چشمانتان را ببندید و این پنبه را روی چشمان خویش بگذارید.

 

اطمینان نتیجه ها فرمایید که پنبه تمام حوزه‌ تیره ذیل دیده و همینطور پلک ها را پوشش میدهد. اذن دهید به برهه زمانی 10 دقیقه بر روی دیده ها قرار گیرد و آنگاه با آب سرد شست و شو دهید.

 

3- انبان چای سرد برای رفع سیاهی بدور دیده

 

 

یک نحوه بی آلایش دیگر برای خلاص شدن از تیرگی بدور دیده، به کار گیری از تی بگ سرد میباشد. یک گونی چای را ترجیحا بابونه یا این که چای سبز در آب تر فرمائید. آن را مدتی در فریزر و آن گاه بر روی چشمان خویش قرار دهید. از این طریق به صورت تروتمیز استعمال نمائید تا بهبود قابل توجهی را ملاحظه کنید.

 

قطعا بخوانید:

 

راهکارهای رفع گودال پایین دیده

 

4- روغن بادام

روغن بادام به این دلیل‌که دربردارنده ویتامین E میباشد، تحت عنوان قابل انعطاف کننده ای برای پوست کار می نماید. طرز فعالیت بسیار سهل وآسان میباشد. صرفا روغن بادام را در نواحی تیره خویش بمالید و به آرامی ماساژ دهید. اذن دهید یک شب بر روی دیده ها باقی بماند و صبح روز سپس آن را بشویید.

 

 

 

5- شیر سرد

به کار گیری منظم از شیر سرد نیز تیرگی به دور دیده را کاهش میدهد و همینطور دیده ها و پوست شمارا آهسته می‌کند. یک گلوله پنبه را مدتی در یک پیاله ی شیر سرد یا این که آب یخ قرار دهید و آنگاه با به کار گیری از آن کل نواحی تیره بدور دیده را پوشش دهید. برای مدتی آن را نگه دارید و بعد از آن با آب عادی بشویید.