سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمینهی تیرگی بدور دیده

 

در مقاله قبل که در زمینه‌ی تیرگی بدور دیده و علت های اصلی اون حرف کردیم، گفتیم که علت های متعددی میتونه سبب این زمینه بشه. مثل وراثت، نادر خونی، تغذیه و .... تیرگی به دور دیده نقص‌ خیلی حادی برای...

 

بهترین کرم دور چشم

 

در مقاله پیشین که راجع‌به تیرگی بدور دیده و علت های اصلی اون سخن کردیم، گفتیم که علت های متعددی میتونه سبب ساز این مورد بشه. مثل وراثت، معدود خونی، تغذیه و …. تیرگی به دور دیده نقص‌ خیلی حادی برای پوست وجود ندارد و بیماری خاصی به اکانت نمیاد، البته زیرا کبودی به دور دیده به ظاهر شخص تاثیر گذار میباشد درمانش مهم خواهد بود. در‌این مقاله طرز های خانگی برای بهبود تیرگی های به دور دیده رو توصیه میدیم که به کار گیری مداومشون مفید خواهد بود.

 

 

رینگ خیار برای تیرگی های بدور دیده

 

روغن بادام برای بهبود سیاهی بدور دیده

روغن بادام یک عنصر طبیعی بسیار اثرگذار و عالی برای پوست دقیق و حساس بدور دیده است. به کارگیری منظم از روغن بادام به کمرنگ شدن تیرگی های به دور دیده بسیار امداد میکنه. همینطور استعمال از روغن های دربردارنده ویتامین E میتونه در بهبود کبودی به دور دیده موءثر باشه.

 

06:40

فیلم فراگیری کاربردی بافت مو پررنگ کف رمز به سبک آفریقایی

بهتره قبلی از خواب، مقداری از روغن بادام رو روی پوست بدور چشمتون ماساژ بدید و بعد از آن به رخت خواب برید. صبح روز آن گاه هم با آب سرد صورتتون رو شستشو بدید. این شیوه رو هر شب تکرار فرمائید تا تیرگی به دور دیده شما کمرنگ بشه.

 

 

روغن بادام برای تیرگی های بدور دیده

 

خیار برای کبودی بدور دیده

خیار یک پر‌نور کننده طبیعی پوسته. همینطور سبب جریان خون در رگ های ذیل پوست میشه که میتونه به پر‌نور شدن تیرگی به دور دیده یاری میکنه.

 

خیار نو رو به ضخامت 3-4 میلیمتری برش بزنید و به برهه زمانی 30 دقیقه در سردخانه بذارید. پس از فریزر بیرون نمائید و به بازه 10 دقیقه روی چشمتون و قسمتهای تیره حریم دیده بذارید تا اثر پر‌نور کنندگیش رو مشاهده کنید. این کا رو بایستی دو توشه در روز و دست‌کم برای یک هفته به صورت مداوم تکرار نمایید.