سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت سیاهی بدور دیده چه می باشد؟

علت سیاهی بدور دیده چه می باشد؟

بهترین کرم دور چشم
از میان بردن سیاهی و تیرگی بدور دیده با گلابگلاب خاصیت فوق‌ العاده‌ای برای پوست داراست. پوست را برنا کرده و دیده‌های خسته را آهسته می‌نماید. گلاب بخاطر خاصیت قابضی که داراست برای محکم کردن پوست هم موثر میباشد.برای این خواسته، یک تکه پنبه را تعدادی دقیقه در گلاب تر نمایید، آن گاه آن را روی پلک‌هایتان که بسته‌اید قرار دهید. بگذارید 155 دقیقه بماند، آن گاه شستشو دهید. اینکار را دو توشه در روز به برهه زمانی تعدادی هفته تکرار فرمائید.


درمانی برای پف دیده‌ها با روغن زیتونبی آلایش‌ترین کار برای از بین بردن پف دیده‌ها استعمال از کرم گشنیز و روغن زیتون میباشد. برای تهیه این ماسک کافی میباشد یک قاشق غذاخوری گشنیز را خوب کوبیده و له کرده آن را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیفزایید تا کرمی یک‌دست تهیه شود. این ترکیب را روی حرارت اندک بگذارید و آن را خوب هم بزنید تا یکنواخت شود. بعد از سرد شدن این روغن آن را زیر دیده‌های تان بمالید و اذن دهید به زمان 15 تا 20 دقیقه زیر دیده‌های‌تان باقی بماند.


نکات مهم برای از در میان بردن سیاهی و تیرگی به دور دیده– به اندازه کافی بخوابید و استراحت فرمایید.– از مالیدن دیده‌هایتان دوری کنید چون سبب میگردد رگ‌های خونی گشادتر شوند و درنتیجه رینگ‌های ذیل دیده تیره‌خیس به حیث برسند.– قبلی از خواب آرایش و پیرایش را از روی صورتتان منزه فرمائید چون ممکن میباشد به دیده‌هایتان زخم بزند.– کمتر در معرض آفتاب قرار گیرید.– در زمان روز به مقدار زیاد آب بنوشید تا از ایراد احتباس آب در امان بمانید.– برای پرهیز از پف کردن پایین دیده بخاطر انباشته شدن مایعات پایین دیده، موقع خواب دو بالش بیش تر ذیل سرتان قرار دهید.– به رژیم‌غذایی‌تان اعتنا فرمائید و از موادغذایی سرشار از ویتامین A، C و E استعمال نمایید.– سیگار نکشید و مصرف الکل و کافئین خویش را محدود نمائید. سیگار سلول‌های پوستی را تخریب می‌کمددیواری و الکل و کافئین موجب نادر‌آب شدن تن می گردند که‌این هم پوست حساس و دقیق تحت دیده‌ها را ضعیف میکند.
نکات و هشدارهادر هنگام استعمال از روغن ها توجه نمایید که وارد چشمتون نشه و مدام برای تزکیه از یک پد پنبه ای به کار گیری نمائید و پس از نظافت کردن حریم چشمتون از روغن، پوست و چشمهاتون رو با آب منزه شستشو به‌این.برای ماساژ به دور دیده مدام از انگشت رینگ استعمال فرمائید. چون این انگشت کمترین واحد سنجش فشار رو به چشمتون وارد میکنه.برای اینکه مطمئن بشین به روغن کرچک آلرژی ندارین یه خرده از اون رو روی پوست دستتون در نصیب ساعد داخلی آزمایش نمائید.قاله می‌توانید دستکاری فرمائید، برای به کارگیری طولانی تر لطفا به بخش افزایش رجوع نمایید.