سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریلکسترین راه و روشها برای داشتن زیباترین دیدهها

 

استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد مقالهاهمیت دیده‌ها برای داشتن ظاهری مرتب و خوشگل بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد. گهگاه پیش می آید که به صورت ناگهانی به یک ضیافت دعوت می شوید. کل روز رمز عمل بودید و خستگی روحی و جسمی بر شما غلبه کرده. این قضیه علاوه بر آنکه بر پوست‌ شما اثر میگذارد و موجب تیرگی آن میشود، زیبایی دیده‌های‌تان را هم زیر تاثیر قرار میدهد.

بهترین کرم دور چشم

ریلکس‌ترین راه و روش‌ها برای داشتن زیباترین دیده‌ها

برای آنکه بتوانید در بازه زمانی وقتی کوتاه بر خستگی‌تان غلبه و تیرگی و سیاهی به دور دیده‌ها را رفع نمایید، میتوانید از چای گونی‌ای استعمال نمایید. در شرایطی‌که چای انبان‌ای دردسترس ندارید یکدست نخی و پاک را بردارید و یه خرده چای کم آب داخل آن بریزید و آن را با آب نصفه ولرم تر نمایید و اذن دهید خنک شود. آن گاه چای انبان‌ای یا این که دستمال دربردارنده چای را روی دیده‌های‌تان قرار دهید و اذن دهید به بازه زمانی 02 دقیقه روی دیده‌های‌تان باقی بماند. این نحوه به شما یاری می‌نماید که در کمتر از نیم ساعت خستگی و تیرگی را از پوست‌ها و ماهیچه ها دیده‌های‌تان به دور فرمایید و با ظاهری تروتمیز در ضیافت حاضر گردید.

 

 

ارتقا زیبایی دیده با روغن بادام

 

مطلقا میدانید که زیبایی و آراستگی دیده‌ها صرفا با آرایش و پیرایش آنان قابلیت و امکان‌‌پذیر وجود ندارد. تقویت ماهیچه ها و ماهیچه‌های حریم دیده، خونرسانی و آب رسانی مطلوب به پوست این حوزه‌ و برطرف کردن کبودی پایین دیده نیز ازجمله مهم ترین فاکتورهایی میباشد که می تواند زیبایی دیده‌ها را تضمین نماید حتی درصورتی که شما از اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی استعمال نکرده‌اید. برای این خواسته میتوانید از لوسیون خانگی روغن بادام و آبلیمو به کار گیری نمایید. به کارگیری از این لوسیون و ماساژ عضله ها حریم دیده موجب تقویت این ماهیچه ها گردیده و دیده را شاداب‌خیس و برنا‌خیس نشان می دهد، ضمن آنکه ماساژ روغن بادام به بهبود جریان گردش خون و بهبود تیرگی‌های تحت دیده امداد می نماید. برای به کار گیری از این روغن کافی میباشد 2 قاشق غذاخوری روغن بادام را با 6 قطره آبلیمو ادغام نمائید و عضله‌ها بدور دیده‌تان را ماساژ دهید.

 

 

ورژن ایده‌آل برای ابروها

 

کسی نمی‌تواند منکر تاثیر ابروها در ارتقاء زیبایی دیده‌ها شود. داشتن ابرویی پرپشت، آراسته و خوش‌وضعیت قادر است به راحتی جلوه یک دیده عادی را یک سری برابر نماید، بدین ترتیب نباید از ابروها غافل شد و از کنار آن‌ها بی‌تفاوت سپری شد چراکه یک ابروی معدود‌پشت و بی‌وضعیت به راحتی میتواند همه زحمات شمارا از در بین چیره شود. برای داشتن ابروهای پرپشت به روغن بادام تلخ احتیاج دارید. بایستی با امداد یک کتف ابرو روغن بادام را به تارها و ریشه گیسو ابرو برسانید. برای این خواسته بایستی ابروها را با مقدار اندکی روغن بادام تلخ آغشته نمائید و با امداد کتف ابرو به آرامی ابروها را به سمت بالا شرایط دهید. اعتنا داشته باشید که به کار گیری بیش ‌از اندازه از روغن بادام می تواند موجب ریزش ابروها شود چراکه روغن اضافی قادر است منافذ پوستی را لبریز نماید و به ریشه ابرو زخم برساند و موجب ریزش ابرو شود، به این ترتیب می بایست به مقدار نادر و صرفا تا اندازه‌ای که ساقه و ریشه گیسو اندکی چرب شود از روغن بادام تلخ بهره برد.

 

 

مدیتیشن و گلاب‌درمانی چه تاثیری بر زیبایی داراست؟

 

برای آنکه هر سیرتکامل چین و چروک را از حریم رخ‌تان بدور فرمایید مستلزم ارتقاء وقار درونی میباشید به این دلیل‌که اضطراب، استرس، حزن و غم همه میتوانند موجب بروز تغییراتی در فیس و ظواهر شوند. دقت فرمائید که هنگامی خبر هولناک یا این که ناراحتی‌انگیزی را به شخصی میگوییم پیش از هر چیز با درهم فشرده شدن ماهیچه ها فیس وی مواجهه می‌شویم. اخم‌ها در هم کشیده، دیده‌ها توده و در کل عضله ها فیس در گیر گرفتگی و اسپاسم‌هایی میگردد که تمامی آن ها در بروز چین و چروک بسیار موثرند. عضله ها و پوست حوزه‌ دیده نیز ‌ از این زمینه مستثنی نیستند و چه بسا بیشترین چین و چروک را به خویش جذب می‌نمایند. برای پیشگیری از این زمینه کافی میباشد دراز بکشید و برای چندین لحظه همگی چیز را فراموش فرمائید.

کارایی نمایید تمرکز کرده و ماهیچه ها تن‌تان را راحت نمایید. در‌این مرحله از شخصی بخواهید که پس از راحت کردن شما دستمال نخی تمیزی را که با اسپری کردن گلاب آن را مرطوب کرده روی رخ‌تان بیندازد. تکرار این تکنیک هر شب میتواند تاثیر چشمگیری در معالجه چین و چروک دیده‌ها داشته باشد.

 

 

درمانی برای پف دیده‌ها

 

یک کدام از دیگر از طرز‌هایی که به ارتقاء جذابیت و زیبایی دیده‌ها امداد مینماید برطرف کردن پف‌ ذیل دیده میباشد. معمولی‌ترین عمل برای از فی مابین بردن پف دیده‌ها استعمال از کرم گشنیز و روغن زیتون میباشد. برای تنظیم این ماسک کافی میباشد یک قاشق غذاخوری گشنیز را خوب کوبیده و له کرده آن را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط فرمایید و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیفزایید تا کرمی یک‌دست تهیه و تنظیم شود.

این مخلوط را روی حرارت اندک بگذارید و آن را خوب هم بزنید تا یکنواخت شود. بعداز سرد شدن این روغن آن را تحت دیده‌های تان بمالید و اذن دهید به بازه 15 تا 20 دقیقه ذیل دیده‌های‌تان باقی بماند.

 

 

کمپرس نعناع زبده‌ای بی‌نظیر

 

یکی از دیگر از ورژن‌های طبیعی که به امداد آن می‌اقتدار به جوانسازی و شادابی بیش تر عضله‌ها حریم دیده یاری کرد به کار گیری از کمپرس برگ‌های نعناع میباشد.

 

 

 

 

برای تنظیم این کمپرس کافی میباشد 2 قاشق غذاخوری برگ نعناع را داخل یک استکان آب جوش بیندازید و اذن دهید به زمان 10 دقیقه دم بکشد. آن گاه با پنبه‌ پاک استرلیزه از این کمپرس به کارگیری نمائید. نخست پنبه را در دمنوش نعناع که خنک گردیده فرو ببرید و آن را برای 15 دقیقه هر شب روی دیده‌های‌تان کمپرس فرمائید. کمپرس این چای گیاهی موجب می شود علاوه بر رفع خستگی به ارتقا زیبایی دیده‌ها یاری دهد.

 

 

برق‌ نگاه چه‌طور زیاد می گردد؟

 

شیوه معمولی دیگری که به یاری آن می توانید دیده‌هایی درخشان و جالب داشته باشید خواب شل و راحت میباشد. معدود‌خوابی و بی‌خوابی علاوه بر آنکه بر سیستم عصبی تن اثر بدون واسطه دارااست، میتواند تاثیر قابل‌مراعات و گهگاه جبران ناشدنی بر کیفیت پوست بشر داشته باشد، به این ترتیب نباید خواب آهسته و عمیق و باکیفیت را فراموش فرمایید. در ضمن در صورتی‌که به براقی و درخشندگی دیده‌های‌تان اهمیت می‌دهید یک شب در بین از رنده خیار با پوست یا این که رینگ خیار با پوست تحت عنوان ماسک به کارگیری نمائید. این ماسک می تواند نشاط و شادابی را به دیده‌های شما کادو نماید و برق نگاه را به شما برگرداند.

 

 

ارزان‌ترین منش‌ها برای پوشاندن سیاهی‌های پایین دیده

 

سیاهی تحت دیده سن خاصی ندارد یعنی یک برنا 20 یا این که 30 ساله هم میتواند مبتلا این ایراد شود و در فیض همین سیاهی‌ها سنش سالیان پیرتر به حیث رسد یا این که اینکه فیس‌ای خسته و سوای تازگی پیدا نماید؛ البته برای التیام و تعدیل سیاهی و کبودی بدور دیده هم راه حل‌های زیاد موجود است و هم راه حل خاصی نیست یعنی نمی‌قدرت اعلام کرد فلان چاره و معالجه مسلما این ایراد را برطرف می نماید حتی در حالتی که سراغ معالجه‌های گرانقیمت طبابت بروید؛ ولی فعالیت نشد ندارد. می‌اقتدار این سیاهی‌ها را یا این که پوشاند یا این که کمرنگ کرد؛ ما میخواهیم در اینجا به شما طریق‌های متعدد را خاطر بدهیم؛ از طریق‌های طب سنتی گرفته تا آرایش و پیرایش و به کارگیری از کرم‌های یگانه.

 

 

 

 

خط دیده باریک نکشید

 

کشیدن یک خط دیده باریک مشکی بدور دیده بدترین کاری میباشد که می توانید برای زیبایی دیده‌ها بکنید به این دلیل‌که سبب ساز جلوه بیش تر عیب‌ها و سیاهی‌ها میگردد؛ چنین خطی کاری می‌‌نماید که به ظاهر، پوست به سمت دیده کشیده شود و دقیقا به عبارتی چیزهایی را که می خواهید بپوشانید پر رنگ میشود و در سود طولانی تر از همگی کبودی‌‌ها جلوه خواهد کرد.

 

توصیه میکنیم به جای خط مشکی از یک سایه برنز یا این که قهوه‌ای تیره به کارگیری نمایید و با برس سایه حسابی حریم دیده را دودی فرمایید تا دیگر سیاهی‌ها خیلی جلوه نکنند؛ یادتان باشد که برای زیباتر شدن دیده‌ها خطوط پلک را با خطی کلفت پر رنگ فرمایید و آنگاه با برس رنگ را پخش نمائید. این فعالیت هم دیده‌ها را درشت‌خیس جلوه میدهد و هم آنقدر حواس را به سمت دیده‌ها پرت مینماید که دیگر سیاهی‌های پایین دیده به لحاظ نیایند.