سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معالجه سیاهی به دور دیده با گوجه خارجی :

بهترین کرم دور چشم

معالجه سیاهی به دور دیده با گوجه خارجی :
مواد لازم:
1 عدد گوجه خارجی
1 قاشق غذاخوری عصاره لیمو
طریق تنظیم:
نخست گوجه خارجی را له فرمایید تا خمیر محکم به دست آورید. بعد خمیر گوجه خارجی (2 قاشق سوپ خوری) را در یک پیاله کوچک بریزید و عصاره لیمو را به آن بیش تر فرمایید. بعد از آن، آنان‌را به خیر و خوبی ادغام فرمایید. با یاری انگشتان خویش این خمیر مهیا را به دایره های تیره دیده خویش اعمال فرمایید. بعد از زمان 10 دقیقه، با یاری آب پاک نمائید. این فعالیت را می قدرت سه توشه در روز تکرار کرد .
معالجه های طبیعی تیرگی به دور دیده با میوه
استعمال از گلاب برای معالجه تیرگی بدور دیده:
مواد لازم:
تعدادی قطره گلاب
دو تکه پنبه
روش تنظیم:
او‌لین قدم، جذب گلاب روی لایه های پنبه برای حدود 2-3 دقیقه میباشد. آن‌گاه 15 دقیقه روی تیرگی های چشمتان بگذارید. شما بایستی از این نحوه هر روز برای حاصل قابل مشاهده به کارگیری فرمایید.
معالجه هایی بینظیر و طبیعی برای رفع تیرگی بدور دیده
نقش تاثیرگذار خیار در معالجه تیرگی به دور دیده:
طرز اولیه:
1 خیار را به تکه های کلفت ببرید. آنگاه، به برهه زمانی نیم ساعت در سردخانه قرار دهید تا خنک شود. آن‌گاه، خیار سرد را روی رینگ های تیره خویش برای 10 تا 15 دقیقه قرار دهید. پیشنهاد می شود که هر روز این فعالیت را انجام دهید.
طرز دوم:
اولی مرحله مخلوط عصاره خیار و عصاره لیمو با نسبت های برابر میباشد. قدم‌بعدی اعمال این مخلوط عصاره به بخشها اختلال دار خویش با توپ پنبه برای بازه 15 دقیقه میباشد. این معالجه می‌تواند هر روز برای شایسته ترین فیض تکرار شود.
روغن بادام شانسی برای معالجه تیرگی به دور دیده:
شیوه یک:
به آسانی، مقدار یه خرده روغن بادام را بردارید و بر پایین چشمتان بزنید. به آرامی برای حدود 3-4 دقیقه ماساژ دهید. آن را در حین شب نگه دارید و صبح روز سپس با آب بشویید.
طرز دو:
مواد لازم:
5 قطره روغن بادام
1 قاشق غذاخوری عسل
نحوه تنظیم:او‌لین مرحله ادغام روغن بادام و عسل در یک ظرف میباشد. قدم‌بعدی اعمال کردن بر روی تیرگی دیده پیشین از خواب میباشد. این برنامه را در تمام ارتفاع شب انجام دهید و صبح روز سپس با آب بشویید.
معالجه تیرگی به دور دیده با روغن های گیاهی
عصاره آناناس اثرگذار در رفع و معالجه تیرگی بدور دیده:
مواد لازم:
یک فنجان آب آناناس
1 قاشق چای خوری زردچوبه
شیوه تهیه و تنظیم:
نوشیدنی را بردارید و رنگ زرد چوبه را در آن بیش تر فرمائید. آنگاه مایع را به هم بزنید و به آرامی از انگشتان خویش به کار گیری فرمایید. این معالجه را 1 ساعت در هفته تکرار فرمایید تا رینگ های بدون‌نور را معالجه نمایید.
معالجه تیرگی به دور دیده با نوشیدنی های طبیعی
معالجه تیرگی به دور دیده با شیر:
روند 1:شیر سرد:
او‌لین گام، خیساندن پنبه در شیر سرد برای یک دقیقه میباشد. قدم‌بعدی مالیدن پنبه در لکه های تیره میباشد. از آب سرد نو برای شستن رخ پس از حدود 15 تا 20 دقیقه به کار گیری نمایید.
روش2:شیر و جوز هندی:
جوز هندی در‌این شیوه درمانی برای رویا رویی با لکه ها معروف میباشد و به پر‌نور شدن پوست تیره یاری مینماید، زیرا ویتامین های E & C متعددی دارااست.
اولیه از همگی، پودر جوز را بردارید و به اندازه کافی شیر را ادغام فرمایید تا خمیری را به دست آورید. بعد از آن، این خمیر را بر روی رینگ های تیره تحت چشمتان بمالید. این خمیر را در تمام ارتفاع شب نگه دارید و صبح روز بعد از آن آن را آبکشی نمایید.
به کارگیری از عصاره لیمو برای معالجه تیرگی به دور دیده:
طریق 1:عصاره لیمو:
او‌لین گام این میباشد که عصاره لیمو را بردارید و پنبه را برای 1 دقیقه تر نمایید. گام بعدی مالیدن پنبه به تیرگی دیده میباشد. حدود 10 دقیقه نگه دارید.از این معالجه هر روز برای یک‌سری هفته به کارگیری فرمایید.
نحوه 2:عصاره لیمو و نعناع:
مواد لازم:
نصف قاشق چای خوری عصاره لیمو جدید
نصف فنجان برگ نعناع
پنبه
نحوه تهیه و تنظیم:
در بالا، برگ های نعناع مهیا گردیده را درون ادغام کن ریخته و بعد از آن عصاره لیمو را با آن خوب ترکیب فرمائید تا مایع یکدستی داشته باشید. آن گاه این عصاره را به خیر با هم ادغام نمائید.
آنگاه، پنبه را وارد این محلول نمایید و به رینگ های تیره دیده خویش اعمال فرمایید. بعداز 10 تا 15 دقیقه، چهره خویش را با آب ولرم بشویید. در غایت، با به کارگیری از یک دستمال قابل انعطاف، با ملایمت چهره خویش را کم آب نمائید.
این روند را دو توشه در روز برای یک هفته برای نتیجه ها بهتر تکرار فرمائید.
آب پرتقال و گلیسرین اثرگذار برای معالجه تیرگی به دور دیده:
مواد لازم:
1 فنجان آب پرتقال
1 قاشق غذاخوری از گلیسیرین
روش تهیه و تنظیم:
در یک ظرف کوچک، عصاره پرتقال و گلیسیرین را ادغام نمایید. و با نوک انگشتان خویش به پایین چشمتان بزنید. بعداز زمان 20 دقیقه، آن را آبکشی فرمایید. این معالجه را سه توشه در هفته آزمون نمائید.
طبیعی ترین معالجه های مطلوب برای تیرگی بدور دیده
نعناع چه‌طور به معالجه تیرگی بدور دیده امداد میکند؟
روند 1:
مواد لازم:
برگ های نعناع جدید
1 قاشق غذاخوری عصاره گوجه خارجی
طریق تنظیم:
او‌لین مرحله، خرد کردن برگ های نعناع جدید و ترکیب کردنش با عصاره گوجه خارجی برای خریداری نمودن خمیر میباشد. گام بعدی اعمال کردنش بر روی تیرگی ها و 5 دقیقه شکیبایی کردن میباشد. بعداز آن، فیس خویش را با به کارگیری از آب سرد منزه نمایید.
روند 2:ماسک نعناع:
مواد لازم:
5 عدد برگ نعناع
2 قاشق غذاخوری آب
روش تنظیم:
برگ های نعناع جدید را له فرمایید تا خمیر سفتی صحیح شود. آن‌گاه، این خمیر را به دور دیده ها بمالید و بعداز 15 دقیقه با یک تکه پنبه منزه فرمائید. این معالجه را یک توشه در یک هفته تکرار فرمایید.
تاثیر آووکادو بر معالجه تیرگی به دور دیده:
مواد لازم:
1 عدد آووکادو
یک‌سری قطره روغن بادام
روش تنظیم:
دو تکه از آووکادو را در آغاز ببرید و آنگاه برای 15 تا 20 دقیقه روی دیده ها قرار دهید. بعد، بعضا از آووکادوها را له فرمائید و روغن بادام را به آن بیشتر نمائید. این ادغام را به ذیل دیده خویش اعمال نمائید. پس از 15 تا 20 دقیقه بشورید.
سیب زمینی ناپخته اعجاز ای برای معالجه تیرگی به دور دیده:
فرایند 1:
مواد لازم:
1-2 عدد سیب زمینی
1تکه پنبه
شیوه تنظیم:
او‌لین مرحله، له کردن سیب زمینی برای استخراج عصاره میباشد. در مرحله آن گاه، عصاره سیب زمینی را به حوزه‌ مصدوم خویش با پنبه اعمال نمایید. بعداز آن با آب سرد پس از حدود 10 دقیقه بشویید.
پروسه 2:سیب زمینی سرد:
سیب زمینی منجمد را نخستین تر نمائید و بعداً در پارچه بگذارید. آنگاه، حدود 10 تا 15 دقیقه روی حیطه قرار دهید.
معالجه تیرگی و سیاهی بدور دیده با سیب:
شیوه 1:
سیب رسیده را بردارید و تکه های کلفت آن را ببرید. آنگاه به بخش های تیره بدور چشمتان بمالید و پس از 30 دقیقه با آب سرد بشویید.
نحوه 2:
سیب سبز را بردارید و آن را بجوشانید تا اینکه لایه بالایی اش قابل انعطاف شود. برای 30 دقیقه به دایره های تیره دیده خویش بمالید و از آب ولرم برای شستن به کار گیری نمایید.
روغن نارگیل بینظیر برای معالجه تیرگی به دور دیده:
طرز 1:روغن نارگیل :
در آغاز نصف قاشق چای خوری روغن نارگیل را بردارید و به رینگ های تیره دیده خویش بزنید. به زمان 2-3 دقیقه گذشته از خوابماساژ دهید. تمام شب را نگه دارید و صبح روز آن گاه با به کار گیری از آب بشویید.
روغن هایی که به معالجه تیرگی به دور دیده یاری می‌نمایند
معالجه تیرگی به دور دیده با زردچوبه و باترمیلک:
مواد لازم:
2 قاشق چای خوری باترمیلک
یک چهارم قاشق چای خوری پودر زرد رنگ چوبه
شیوه تهیه و تنظیم:
پودر زردرنگ چوبه و باترمیلک را در یک ظرف کوچک ادغام فرمایید. بعداز آن به دایره های تیره دیده خویش بمالید و برای 15 تا 25 دقیقه طاقت نمائید. در غایت با به کار گیری از آب ولرم بشویید.