سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کبودی و سیاهی به دور دیده هم از آن دست مشکلاتی میباشد که اشخاص ز

برای این کار کافی میباشد رمز هر دو انگشت را به روغن زیتون آغشته و آن گاه ماساژ را استارت کنید. برای این کار انگشت سبابه دست راست را روی انتهای ابروی چپ قرار دهید و ملایم آن را روی پلک و استخوان بینی بکشید و این‌توشه از زیر دیده راست رد کنید. فورا انگشت سبابه دست چپ را روی انتهای ابروی راست قرار داده و همین مسیر را روی دیده راست تکرار کنید. در این شرایط شما با کمک ماساژ ایت و تکرار شبانه آن می‌توانید چین و چروک‌ها را از دیده‌های‌تان بدور و به این ترتیب زیبایی‌ آن‌ها را تا برهه زمانی‌ها تضمین کنید.
سیاهی به دور دیده نگران‌تان کرده

بهترین کرم دور چشم
این ماسک را آزمون کنید
کبودی و سیاهی به دور دیده هم از آن دست مشکلاتی میباشد که اشخاص زیادی با آن دست و پنجه قابل انعطاف می‌کنند. برای از بین بردن کبودی به دور دیده معالجه‌های مختلفی در طب امروزی و میان شیوه‌های طبیعی معالجه موجود است که به لحاظ می‌برسد همگی آن ها شیوه‌هایی موقتی با اثرگذاری زودگذرند. پس پیشنهاد ما این میباشد که به جای صرف هزینه‌های زیاد برای تهیه اشکال و اقسام کرم‌ها و لوسیون‌ها این ماسک طبیعی را تهیه کنید؛ ماسکی که اجزای تشکیل دهنده آن در آشپزخانه هر منزل‌ای پیدا می‌شود.
 برای تهیه این ماسک یک سیب‌زمینی کوچک را بپزید و رنده کنید. وقتی سرد شد آن را با 2 قاشق شیر و یک قاشق روغن زیتون ادغام و روی کبودی‌های زیر دیده ماسک کنید. پس از نیم‌ساعت ماسک را بشویید، این ماسک می‌تواند روز آپ تو دیت سیاهی‌های بدور دیده‌تان را کمتر و کمر‌نگ‌خیس کند.