سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرمهای ویتامین K به از در میان بردن رینگهای سیاه ذیل دیده

بهترین کرم دور چشم

8-چشمان خویش را نمالید: اکثر زمان ها، و اما خیر مدام، خارش دیده‌ها در اثر حساسیت‌ها به‌وجود میاید. به‌هرحال به هر علتی که باشد، چشمان‌تان را نمالید. مالش، پوست را تحریک مینماید و می تواند عروق نازک پایین پوست را پاره نماید و سبب پف‌آلودگی و تغییر‌و تحول رنگ آن ‌شود.
9- غذای سلامت بخورید، رژیم متعادل داشته باشید، ویتامین مصرف نمائید و مقدار متعددی آب بنوشید: بخش اعظمی از اشتباهات زیبایی می تواند ناشی از کمبود ویتامین‌ها باشد. رینگ‌های سیاه و پف‌آلودگی بدور دیده‌ها اکثر زمان ها به‌علت کمبود ویتامین K و آنتی‌اکسیدان‌هاست. اگرچه کمبود ویتامین B12 (بیش تر در رابطه با نادر‌خونی) هم می تواند باعث به رینگ‌های سیاه شود. میوه و صیفی جات- به‌ویژه کلم، اسفناج و بقیه گیاهان برگ‌دار سبز- زیاد بخورید و در رخ نیاز، روزمره تکمیل کننده ویتامین مصرف نمائید. مایعات کافی بنوشید تا جریان خون‌تان بهبود یابد.

10- مصرف نمک را کاهش دهید: مصرف زیاد نمک سبب می گردد که آب تن در جاهای غیرمعمول تن عده شود که‌این ممکن میباشد به پف‌آلودگی ذیل دیده‌ها بیانجامد. مصرف زیاد نمک گردش خون شما‌را مختل می نماید و ممکن میباشد سبب شود عروق ذیل پوست آبی رنگ‌خیس به‌حیث آید.

11-سیگار نکشید: کشیدن سیگار سبب اشتباهات عروقی تهدید کننده‌ی معاش میگردد، البته به‌ویژه عروق خونی ذیل پوست شمارا آبی رنگ‌خیس و پر رنگ‌خیس نشان می دهد.

12- نقص‌ را با اسباب و اثاث آرایش و پیرایش بپوشانید: در حالتی‌که تمام این‌شیوه‌ها را رفتید و پیروز نشدید، از یک آرایش و پیرایش پوشاننده‌ با زرد یا این که هلویی (peach-toned) استعمال فرمائید که تغییر تحول رنگ یا این که پف‌آلودگی پایین دیده را بپوشاند. این دسته آرایش و پیرایش، رنگ‌های ارغوانی، آبی رنگ یا این که قهوه‌ای رینگ‌های ذیل دیده را مخفی میکند. پوشاننده‌ی صورتی رنگ ممکن میباشد رینگ‌ها را بیش تر نشان دهد. بعداز این به کار گیری از پوشاننده، پرورش پودر روشن ملایم بزنید.

 

یکسری نکته
– تلاش نمائید روزمره دو جام آب ذغال اخته بنوشید. این عمل را دستکم یک هفته ادامه دهید تا تاثیر آن را ملاحظه کنید.
-حساسیت‌ها و آلرژی‌های غذایی نقش مهمی در تولید رینگ‌های پایین دیده داراست. غذاهای فرآوری گردیده با رنگ‌های تصنعی و مصنوعی و دربردارنده مواد حافظ و همین‌طور حساسیت نسبت به شیر ممکن میباشد سبب ساز این مساله شود.

–معالجه‌های خانگی را در وب کاوش نمائید. هر یک سری متداول‌ترین آنها خیار و چای انبان‌ای میباشد، اما تعداد بیشتری از این معالجه‌ها نیز موجود هست. خویش را در کار بدین معالجه‌ها محدود نکنید چون بعضی از این معالجه‌ها در برخی اشخاص پاسخ میدهد. ولی عقل سلیم را در حیث داشته باشید.

-کرم‌های ویتامین K به از در میان بردن رینگ‌های سیاه ذیل دیده امداد می نماید.

 

-برش‌های پیاز ممکن میباشد به خروج بخشی از رطوبت تحت و حریم دیده‌ها یاری دهد. هر یک سری سفارش نمی شود این عمل را روزمره انجام دهید ولی در کوتاه‌بازه زمانی میتواند سیاهی بدور دیده را تا حدی کم کند. به کار گیری از چای انبان‌ای تحت دیده فورا بعد از این فعالیت یاری‌کننده میباشد. پف‌آلودگی بدور دیده ممکن میباشد به‌طور ناگهانی کاهش نیابد البته در مقطع کوتاهی معدود می‌گردد.