سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنگامی می خواهید از کرمها و مرطوب کنندههای نگهدارنده بدور دیده ب

هنگامی می خواهید از کرم‌ها و مرطوب کننده‌های نگهدارنده بدور دیده به کار گیری نمائید:

بهترین کرم دور چشم
-- انگشت کوچک خویش را به فرآورده موردنظر آغشته نمائید
-- به‌ آرامی فرآورده را با انگشت خویش دور دیده بزنید و آن گاه آن را دور دیده بچرخانید (پلک بالایی فراموش نشود)
-- این عمل را تا وقتیکه متاع به‌طور بی نقص جذب پوست بشود تکرار نمائید.
4- نگهداری در قبال نوروروشنایی خورشید
قرار داشتن در معرض فروغ خورشید نقش عمده‌ای در پروسه مسن شدن پوست دارااست و همینطور باعث به سیاه شدن پوست تحت دیده می گردد. بدین ترتیب کرم ضد آفتاب مطلوب یکی‌از لازمه‌های مراقبت از پوست میباشد. حتی در‌صورتی‌که هوا خیلی آفتابی نباشد نیز، اشعه ماورا بنفش یا این که به عبارتی UV قادر است به پوست زخم برساند. همینطور به حافظه داشته باشید که پلک بالایی را فراموش نکنید چراکه این منطقه اضافه در معرض روشنایی خورشید قراردارد.
5- پایین دیده‌های خویش را ماساژ دهید
در صورتیکه پف‌کردگی تحت دیده‌هایتان گهگاه پدیدار می‌گردد و گهگاه ناپدید و اکثر وقت ها در حین‌های خستگی و عدم خواب کافی نمایان می‌گردد، می‌قدرت آن را با یک ماساژ معمولی برطرف کرد. دست اندرکاران ژنتیکی، احتباس مایعات، کمبود خواب یا این که زیاد خوابیدن از دست اندرکاران پف‌کردگی تحت دیده میباشند.
ماساژ دادن ذیل دیده‌ها می تواند جریان خون را درین حوزه‌ ارتقاء دهد. فشار ناشی از ماساژ می تواند به تخلیه مایعات مازاد درین منطقه و بهبود پف‌کردگی یاری دهد.
6- خواب خوب، غذای خوب، کار بدنی خوب
سبک معاش قادر است در مراقبت سالم و زیبایی پوست به دور دیده به‌شدت مؤثر باشد. در واقع خارج آدم نمودی میباشد از چیزی که داخل تن آدم فیس می دهد. بدین ترتیب با اتخاذ سبک معاش درست و سلامت می‌اقتدار از مزایای آن منفعت‌مند شد. 3 فعالیت مهم دراین مورد عبارت‌اند از:
-- خواب کافی و خوب
-- تمرینات و عمل بدنی مطلوب
-- رژیم غذایی تندرست
خواب کافی در سالم آدم بسیار مهم میباشد. همینطور عمل بدنی منظم می تواند گردش خون بشر را بهبود بخشد. فقدان خواب کافی و کار بدنی مطلوب خیر‌فقط سبب حس بی‌حالی خواهد شد بلکه موجب تیره شدن پوست بدور دیده و پف‌کردگی آن می‌گردد. علاوه بر این‌ها عملکرد فرمائید از غذاهای تندرست به‌ویژه خوراکی‌های دربردارنده پتاسیم مثل موز به کار گیری نمائید و آب کافی بنوشید.