سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همانند دیگر اعمال جراحی زیبایی، فعالیت تزریق چربی برای رفع چاله

بهترین کرم دور چشم

چربی، یک جزء طبیعی از تن خویش شخص است. 

 

عارضه ها جانبی

همانند دیگر اعمال جراحی زیبایی، فعالیت تزریق چربی برای رفع چاله دیده نیز دارنده عارضه ها جانبی مختص خویش است. از معمول ترین دلایل جانبی این کار می شود به کبودی ذیل دیده اشاره نمود که معمولا برای از دربین رفتن، به حدود 2 هفته عصر نیاز داراست. بعضا از دلایل جانبی می‌توانند تقارن رخ را بر هم بزنند. مثلا ممکن میباشد بعد از انجام کار، یک دیده نسبت به دیده دیگر وسیع خیس باشد. همینطور ممکن میباشد جمع هایی نیز در محل انجام فعالیت رفع تیرگی تحت دیده به وجود آیند. در برخی از مورد ها ممکن میباشد اثر ها ناشی از تزریق چربی کاسته شده و یا این که مجموعاَ از میان بروند، به دلیل آنکه ممکن میباشد سلول های چربی به خیر و خوبی جذب بافت نشده و یا این که بمیرند. انجام فعالیت تزریق چربی به پایین دیده به وسیله یک شخص کارشناس مانند پزشک سهرابی، می‌تواند در کاهش این سیرتکامل دلایل جانبی بسیار اثر گذار باشد.

 

بهبودی

بعداز انجام کار تزریق چربی تحت دیده، شخص را پیشین از مرخص شدن، در اتاق ریکاوری بستری خواهند کرد. محل انجام تزریقات معمولا پوشیده نبوده اما روی محل برداشت چربی را خواهند پوشاند. به شخص دارو های تسکین دهنده درد، دارو های خوراکی و همینطور پمادهای آنتی بیوتیک میدهند تا از ساخت عفونت پرهیز شود. دکتر معالج به شما سفارش خواهد کرد که به بازه 2 روز بعد از انجام فعالیت، از عمل هایی که منجر چروک پرت کردن دیده ها می‌شوند بدور بمانید. همینطور خوابیدن به پشت نیز قادر است در توزیع چربی ها اثر گذار باشد. همینطور به شما گفته خواهد شد که از لمس کردن حوزه‌ تزریق، شنا کردن، آراستن، کار های شدید و همینطور آب میوه های داغ خودداری کنید. در شرایطی‌که چربی های تزریق گردیده بعد از زمان 4 هفته از در میان رفتند، میتوانید برای تزریق مجدد به مطب رجوع‌نمایید. پزشک سهرابی همینطور سفارش مینماید که به مراد در حیث دریافت کردن پیشرفت و بهبودی، گرد هم آیی های پیگیری نیز برگزار شوند. بازه زمانی عصر معدل برای بهبودی از کار تزریق چربی به ذیل دیده، یک هفته بوده و حاصل آن فی مابین 3 تا 5 سال باقی خواهند ماند.

 

هزینه و بها

هزینه تزریق چربی تحت دیده معمولا از فعالیت تزریق ژل هیالورونیک اسید (مانند ژوودرم، رستیلین و پرلین) طولانی تر هست. با این هم اکنون اثرها تزریق چربی تا یکسری سال باقی میمانند در حالی که به مراد محافظت نتیجه ها کار تزریق ژل و تزریق چربی تحت دیده ، بایستی این کار را سالی یک توشه تکرار کرد.