سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از چه سنی می بایست کرم بدور دیده را آغاز کنیم؟

بهترین کرم دور چشم

هم چنین مدام کرم های گران‌قیمت و از برندهای بسیار معروف شایسته ترین برند کرم بدور دیده نیستند و ممکن میباشد به هیچ وجه به پوستتان نسازند و شمارا در گیر سوزش ، خارش و حتی آلرژی های پوستی و چشمی نمایند. در مواقعی این کرم ها حتا خودشان ممکن میباشد در ساخت چروک های به دور دیده نیز تاثیر گذار باشند.

 

شایسته ترین برند کرم به دور دیده برای شما بایستی فاقد هر سیرتکامل بو ، اسانس و الکل باشد و شما‌را در گیر حساسیت نکند . هم چنین بهتر میباشد برای نگهداری کیفت کرم مدلی را خریداری فرمایید که در بسته بندی های با فرم تیوپی می باشند.

 

از چه سنی می بایست کرم بدور دیده را آغاز کنیم؟

بخش اعظمی از اشخاص در‌پی پاسخی برای این سوال میباشند که از چه سنی می بایست کرم بدور دیده را استارت کنیم؟ در جواب به آن باید اظهار کرد که شایسته ترین عصر برای به کارگیری از کرم به دور دیده به عبارتی زمان های جوانی هست.

 

بخش اعظمی از متخصصان پوست بر این معتقد میباشند که هر چه قدر زودتر از این جنس برای سالمی پوست به دور دیده خویش به کارگیری نمایند. حتی در حالتی که هیچ سیرتکامل سیاهی یا این که چین و چروکی در نزدیکی دیده خویش مشاهده نمیکنید، گشوده هم از این کالا استعمال های لازم را انجام دهید تا پیشگیری های موردنیاز انجام گردد.

 


شایسته ترین کرم بدور دیده

 

نحوه زدن کرم بدور دیده مهم میباشد

در صورتی‌که شما شایسته ترین برند کرم به دور دیده را تهیه و تنظیم فرمایید البته از آن صحیح به کار گیری نکنید ، صرفا پول خویش را بدور ریخته اید . با استعمال از انگشت انگشتری و روی استخوان پایین دیده و به طور ضربه ای البته آهسته می بایست کرم به دور دیده بزنید. اصلا کرم بدور دیده را بدور دیده هایتان ماساژ ندهید و وضعیت دورانی نچرخانید. حیطه بالای پلک نیز نیازی به کرم ندارد. مگر آنکه بوسیله دکتر معالج برای شما تجویز شود یا این که روی بسته بندی خویش کرم در این باره توضیحات جانور باشد.

 

در ترکیبات کرم به دور دیده چه چیزهایی است؟

این‌ترکیبات معمولا در کرم های دورچشم دربردارنده ضدچروک و ضدپیری میباشد : کافئین،آلفا هیدروکسی اسید،آنزیمQ10،و ویتامین C

 

و این ترکیبات برای کرم هایی که داعیه دارا‌هستند سیاهی و رینگ دورچشم را ازبین می برند: ویتامینk یا این که هیدروکیتون،یا این که کافئین،عصاره چای سبز و رتینول.

 

در کرم های دورچشم قادر است ویتامین E,C,A باشد و در برخی موردها حتی لایه بردار خیلی ضعیف هم میباشد. کرم دورچشم‌ یک کرم ‌تخصیص میباشد و بهتر میباشد که پزشک معالج تجویز نماید البته هنگام ‌خریدنش اعتنا نمایید که رایحه و الکل و پارابن نداشته باشد و باPHپوست سازگار باشد . نوع های تیوپی بگیرید که هم‌استعمال اش سهل وآسان خیس و شل خیس میباشد و هم زیرا مثل قوطی نیستند و درهای کوچکی دارا‌هستند ، از گرد و غبار و میکروب دورتر می‌باشند و بدور از آفتاب نگه دارید.

 

کرم شب یا این که روز؟

 

با خویش تصور کنید که قرار میباشد چه دوره هایی از کرم خویش استعمال نمائید برای مثال میخواهید در زمان روز کرم بزنید یا این که صرفا شب ها از کرم بدور دیده به کارگیری فرمایید یا این که اینکه به‌دنبال کرم های مختلفی برای هردو این شرایط ها می‌باشید.