سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای معالجه چروک به دور دیده

بهترین کرم دور چشم

برای معالجه چروک به دور دیده، نخست لانولین و موم ورقی را درون کاسه پیرکس ریخته و روی حرارت غیر بی واسطه قرار دهید بعداز ذوب شدن لانولین و موم، روغن ها و رایحه محمدی یا این که اسانس رز را بیشتر کرده و با هم ادغام فرمائید بعداز اینکه سرد شد کرم فراهم میباشد . از این کرم در دفتر کار ، خانه و در طول استراحت استعمال فرمایید حتی توصیه میشود هنگام خواب شبها رخ و به دور دیده را با کرم ماساژ داده و استراحت فرمایید.

این نوشته‌ی‌علمی مطالعه‌ای در امر کرم‌های مرطوب‌کننده دربردارنده استروژن انجام داده میباشد که نشان می دهد این جور کرم‌ها‌ی مرطوب‌کننده با تحریک ساخت کلاژن در از در میان بردن چروک‌ها مؤثر میباشند. به خیال و خاطر داشته باشید به کارگیری از مرطوب‌کننده‌ها هم مثل کرم‌های ضدآفتاب تنها به وجود نوروروشنایی آفتاب محدود نمی شوند و مدام می بایست از آن‌ها استعمال فرمایید.

 

3. ورزش

با دقت به نوشته‌ی علمی‌ای که جدیدا در هافینگتون پست (Huffington Post) منتشر شده‌است، ورزش به پیشگیری از ساخت چین و چروک و برنا‌خیس ماندن پوست امداد میکند. میدانم که‌این داده ها شمارا شگفت‌زده کرده‌ میباشد، ولی حقیقت داراست.

 

این نوشته‌علمی می‌گوید: «پژوهش ها نو‌ای که در دانشکده مک مستر (McMaster) در اونتاریو انجام شد، نشان میدهد ورزش خیر فقط پوست را برنا‌خیس نگه می دارد، بلکه حتی‌د‌ر کسانی که در آخرها قدمت فعال‌خیس میشوند، مراحل پیری را معکوس می کند و پوست‌شان در اثر ورزش بهتر می‌گردد.»

 

در‌این تحقیق شگفت‌انگیز از داوطلبانی که بیش تر از 65 سال سن داشتند و نادر‌تحرک بودند درخواست شد تا به بازه زمانی سه‌ ماه هر هفته دو گرد هم آیی تمرینات ورزشی میانگین تا شدید داشته باشند. بعد از انتها سه‌ ماه از پوست این اشخاص مثال‌برداری و معین شد که فیض با مثال‌ی اول‌ی پوست بسیار مختلف میباشد. هم لایه‌ی بیرونی و هم لایه‌ی درونی پوست مشابه به پوست اشخاص 20 تا 40 ساله گردیده بود.

 

در‌حالتی که درک کردن اینکه ورزش فرآیند پیری را به تأخیر می‌اندازد، نتواند شخص را وادار به ورزش نماید، اینجانب حقیقتا نمی‌دانم دیگر چطور می گردد کسی را ترغیب کرد پاره ای به خودش زحمت بدهد و فعالیتش را اضافه نماید.

 

4. به کار گیری از ویتامین‌ها و مواد معدنی

بایستی بدانید که مراقب‌ از پوست تنها به به کار گیری‌ از مواد متعدد روی پوست، محدود نمی شود. شما ممکن میباشد به خیر و خوبی از پوست‌تان حفظ و گونه های کرم‌ها و ضدآفتاب‌ها را مصرف فرمائید، البته فعل‌ و انفعالات درون تن شما نیز بر تندرست و زیبایی پوست‌تان مؤثر میباشد.

 

دکتر معالج دوریس دی (Doris Day) مولف‌ی کتاب «جراحی پلاستیک را فراموش نمایید» میگوید: «شما میتوانید زیبایی پوست‌‌تان را از باطن و بیرون تن بهبود بدهید.»

 

مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها که در اکثر میوه‌ها و صیفیجات موجود است برای پیشگیری از زخم رادیکال‌های آزاد به پوست ضروری می باشند. رادیکال‌ها‌ی آزاد به سلول‌های پوست جراحت می زنند و سبب ساز بروز علائم پیری میگردند. پس شایسته ترین شیوه اخذ آنتی‌اکسیدان‌ها میل کردن اشکال میوه‌ها و صیفیجات رنگی میباشد که دربردارنده رنگدانه‌های آنتی‌اکسیدان میباشند.

 

پزشک دی عقیده داراست انگیزه از افزودن میوه‌ها و سبزی‌جات متنوع و رنگی به رژیم غذایی این میباشد که آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند بتاکاروتن، لیکوپن و ویتامین‌های A، C و E که در‌این مواد وجود دارا هستند به کاهش سرعت زخم‌های رادیکال‌های آزاد امداد نمایند.

 

در صورتی‌که از سنین ذیل‌خیس مصرف میوه‌ها و سبزی‌جات را به‌چهره عادت غذایی خویش در بیاورید، به پرهیز از چروک پوست امداد خواهید کرد. با این فعالیت خیر‌ صرفا پوست‌تان بلکه تن شما هم حس رضایت می‌نماید. مطمئن باشید از گزینش چنین رژیم غذایی هیچ گاه پشیمان نخواهید شد.

 

چه طور از شر چین و چروک‌ بدور دیده خلاص شویم

میدانم بخش اعظمی از اشخاصی‌که‌این مقاله را مطالعه می نمایند، ما‌درها عزیزی می باشند که مشغله‌ی متعددی در خانه دارا هستند و معمولا تا پاسی از شب برای انجام کارهایشان بیدار می مانند و از طرفی فکرشان بیش تر از اندازه سرگرم گرفتاری‌های معاش و فرزندان‌شان میباشد. ولی عزیزان عزیزم چیزهایی از این دست میتواند دلایل بدی برای پوست فیس و مخصوصا پف یا این که چروک ذیل دیده به یاروهمدم داشته باشد و معمولا هنگامی متوجه آن‌ها خواهید شد که دیگر مقداری دیر شده‌است. پس چقدر خوب میباشد که نخست به نگهداری‌های پوستی خودتان اهمیت بدهید تا برای اداره‌ی کارها منزل به اندازه‌ی کافی خرسند و باانگیزه باشید. ولی ممکن میباشد اکنون وقتی باشد که خیلی از شما این چین و چروک‌ها را به وضوح احساس کرده‌اید و از وجود آن‌ها اندوهگین باشید. پس می بایست ببینیم هم اکنون که چروک‌های پایین دیده عرض‌اندام می‌نمایند آیا راهی موجود هست که از شرشان خلاص شویم؟!

 

پزشک باری وینتروب (Barry Weintraub) در اعلام‌کرد‌و‌گویی با وب سایت گلامور (Glamour) تیتر کرد چین و چروک‌ها او‌لین علائمی می باشند که اعتنا ما‌را به خودشان جلب می کنند و عموما خطوط ضعیفی می‌باشند که در 35 سالگی اعلام وجود می نمایند. ولی وی خبر خیر و خوبی هم برای‌مان داراست: این خط‌خطی‌های آزاردهنده قابل ترمیم می‌باشند! خیلی هم عالی! ولی راهش چه چیزی است؟!

 

1. لیزر درمانی