سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا لازم میباشد از کرم بدور دیده به کار گیری کنیم؟

بهترین کرم دور چشم

 

بسیار مهم میباشد که درمواقعی که لازم میباشد، برای پوست دورچشم خویش از شایسته ترین کرم دورچشم به کارگیری نمایید،چراکه پوست دورچشم شما از حساس ترین و دقیق ترین بخش های پوست بدنتان میباشد و سالم و زیبایی آن در زیبایی دیده ها نیز تاثیر متعددی دارااست.

 

البته سوالی که در باب کرم به دور دیده ممکن میباشد به ذهنیت شما رسد این میباشد که کرم دورچشم در چه مواردی بایستی استعمال شود؟ آیا تاثیری داراست؟ از دربین کرم های متعدد شایسته ترین کرم دورچشم کدام مارک میباشد و می بایست چه خصوصیت هایی داشته باشد؟ طریق ی استعمال و دوره بندی آن به چه شکل می بایست باشد تا حداثر فایده از کرم برده شود؟

 

چرا لازم میباشد از کرم بدور دیده به کار گیری کنیم؟

 

یکی اساتید کالج نیویورک در مسئله سالم پوست میگوید: هیچ سنی برای به کار گیری از کرم بدور دیده زود وجود ندارد. مشکلاتی از قبیل بی آبی پوست، لک و مک، پف کردن و برجستگی پایین دیده، کلیه با به کارگیری از کرم دیده از فی مابین می‌روند یا این که کاهش مییابند و ولی برای پیشگیری نیز بسیار اثر گذار میباشند.

 

دوره بوجود داخل شدن این خطاها ظریف وجود ندارد و به شیوه ی تغذیه و خوب و همینطور ژن اشخاص متعلق میباشد، بدین ترتیب هم ممکن میباشد در سن 17 سالگی و یا این که در سن 47 سالگی شاهد خطاها پوست به دور دیده باشیم. ولی طبق حیث متخصصین پوست، پیشگیری درین موردها بسیار بهتر از معالجه میباشد و قبلی از این که اشتباهات پوستی نزدیک دیده استارت شوند، با استعمال از شایسته ترین کرم دورچشم، از به وجود داخل شدن این اشتباهات پیشگیری کنیم.

 

تیرگی و پف

 

بعد از یک‌سری ساعت مطالعه ی فشرده و یا این که فعالیت کردن ممکن میباشد حریم دیده ها کبود گردیده و رینگ های به رنگ مشکی تشکیل شود، یا این که دیده ها پف نمایند و پوست فشرده شود در اثر فشار زیاد. در حالتی که تغییراتی مانند مواقعی که ذکر شد را متوجه شدید به جای به کار گیری از کانسیلر ها و پنهان کردن این نقاط مبادرت به درمانشان فرمایید. همینطور برای از در بین بردن خطاها پوستی این بخشها، از کرمی منفعت ببرید که دارنده هیالورونیک اسید و ویتامینK و کافئین باشد،چراکه خاصیت پر‌نور کنندگی و ضدالتهابی دارا هستند.