سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی عواملی که زیبایی فیس شمارا می پوشاند سیاهی به دور میباشد

بهترین کرم دور چشم

 

یکی عواملی که زیبایی فیس شمارا می پوشاند سیاهی به دور میباشد که شما خسته و مریض نشان می‌دهد . کمبود خواب ، حساسیت ، وراثت و هورمونها ،کلیه میتوانند منجر سیاهی دورچشم شوند. ولی شما میتوانید با استعمال از یک طرز مطلوب در هنگام آراستن ، سیاهی به دور دیده خویش را کمتر فرمائید و یا این که به طور کامل\" بپوشانید.

مرحله نخستین : کرم پودر

اولیه از کلیه کرم پودر دائمی خویش را استعمال فرمائید و با استعمال از اسفنج ویا انگشتتان آن را دورچشمتان هم بزنید و با یک ماساژ ملایم آن را پخش نمائید تا جذب شود . اعتنا فرمایید که بی تردید\" کرم پودر جذب پوستتان گردیده باشد.

 

مرحله دوم :

آن گاه از کانسیلر به کار گیری فرمایید .در بازار کانسیلرهای مختلفی برای پوشاندن اشکال گوناگون سیاهی های بدور دیده موجود هست . در شرایطی که رنگ سیاهی بدور دیده شما به بنفش متمایل میباشد از یک کانسیلر با بدن زردرنگ به کار گیری نمایید البته اگرسیاهی بدور چشمتان به رنگ آبی‌رنگ متمایل میباشد از یک کانسیلر باتن نارنجی رنگ به کارگیری نمایید.

.

زمانی کانسیلر مطلوب را گزینش کردید آن را دور چشمتان بزنید و با ضربات نوک انگشت کارایی فرمایید آن را محو و یک پارچه نمایید.در صدر ممکن میباشد احساس فرمایید صورتتان یه خرده غیر طبیعی شده‌است ولی بعداز طی کردن پروسه بعدی و در انتها ، این موقعیت از در میان می رود.

 

مرحله سوم : پنکک

بعداز اینکه کرم پودر و کانسیلر را به کار گیری کردید از پنکک یا این که پودر به کار گیری نمایید . پنکک را به همگی جای چهره خویش از گزاره ذیل چشمهایتان بزنید. فرچه و یا این که پد پنکک را خیلی آهسته روی پوست ذیل چشمتان بمالید تا کرم پودر و کانسیلر منزه نشود.

 

مرحله چهارم : گشوده هم کانسیلر

مجدد از کانسیلر به کارگیری نمائید و مثل دفعه اولیه با با ضربه زدن به وسیله نوک انگشتان خویش ، آن را محو فرمائید . ولی دقت داشته باشید که رنگ کانسیلری که توشه دوم به کار گیری میکنید با کانسیلری که در صدر از آن استعمال کردید بایستی گوناگون باشد. کانسیلر اولیه می بایست پر‌نور و تصحیح کننده باشد ولی کانسیلر دوم بایستی مشابه رنگ پوستتان باشد .