سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق سم بوتولینوم که یک سم فلج کننده ماهیچه

بهترین کرم دور چشم

بوتاکس: از تزریق سم بوتولینوم که یک سم فلج کننده ماهیچه میباشد، می‌اقتدار برای فلج کردن ماهیچه‌هایی شود که منجر به وجود داخل شدن \"خطوط اخم\" و چروک پیشانی، چروک بدور دیده و بقیه چروک‌های پوست گردیده‌‌اند، بهره برد. حاصل نتیجه ها از تزریق بوتاکس برای رفع چروک حریم دیده صرفا برای یکسری ماه دوام دارااست و برای تضمین ماندگاری آن، لازم میباشد که‌این فعالیت بعداز مدتی مجدد تکرار شود. دلایل بوتاکس بدور دیده بسیار ناچیز میباشد و در صورتیکه به طرز درست تزریق شود، به طور کاملً ایمن خواهد بود و در جاهای دیگر تن پخش نمیشود و آسیبی به بقیه ماهیچه‌های غیر انگیزه وارد نخواهد کرد.ابرو شیطونی نیز یکی عارضه ها تزریق بوتاکس میباشد که براثر تزریق نامتناسب بوتاکس در ابروها ساخت میگردد. با تقبل هزینه تزریق بوتاکس ، بوتاکس را می‌اقتدار در نواحی مختلفی از رخ و گردن به مراد شل و ول کردن ماهیچه‌ها اجرا کرد. نواحی اصلی قابل معالجه با بوتاکس در نصفه‌ی بالایی فیس وجود دارا هستند که در آنجا معالجه شایسته ترین فیض را خواهد داشت.بوتاکس را می‌قدرت جهت برطرف کردن چین ناشی از بالا بردن ابرو و در میان دو ابرو به خواسته رفع خطوط اخم و در کناره‌ی بیرونی دیده‌ها به خواسته رفع چین و چروک بدور دیده بهره مند شد. همینطور قادر است به مراد لیفت ابرو آیتم به کارگیری قرار گیرد. بوتاکس ممکن میباشد در نواحی حریم دهن از گزاره در لب بالا و زیر، زنخدان، خط فک، فک مربعی، بینی، بازشدگی حفره‌های بینی، لبخند لثه‌ای، زنخدان پاپلی، خطوط سیگاری‌ها، خطوط ماریونت و افتادگی پوست گردن استعمال شود.
تزریق ژل و چربی: تزریق ژل به طور و چربی‌ها به خواسته ارتقاء حجم پوست و صاف کردن خطوط و چین‌خوردگی‌های آن در پوست تزریق میشوند. در پیشین، کلاژن تحت عنوان رایج‌ترین ژل تزریقی شناخته می شد، ولی جدیداً مواد ژلی جدیدتری از قبیل اسید هیالورونیک (رستیلان، ژوویدرم)، کلسیم هیدروکسی لاپتیت (رادیس)، اسید لاکتیک (اسکالپترا) و چربی‌های اوتولوگ پیوندی گزینه به کار گیری قرار می گیرد، چون حاصل نتایج از این ترکیبات قادر است شش عدد خیر ماه یا این که حتی بیش تر ماندگاری داشته باشد.هزینه تزریق ژل بسته به ناحیه‌ی گزینه معالجه و مدل و حجم آن مختلف خواهد بود.
میکرودرم ابریژن: یکی از دیگر از طریق های از فی مابین بردن چروک به دور دیده، میکرودرم میباشد. این کار در واقع ساییدن پوست با یک دستگاه دربردارنده سیلیس یا این که کریستال‌های آلومینیومی میباشد که بخش اعظمی از متخصصین زیبایی، گونه های متفاوت آن به ویژه بسته‌های شش یا این که هفت گرد‌همایی‌ای آن را به مراجعین خویش ارائه می دهند. میکرودرم ابریژن تغییری در موقعیت آناتومی پوست ساخت نمی‌نماید البته سبب ساز لطیف‌خیس شدن آن می شود. بعضا از تولیدات آرایشی و زیبایی که در بازار با تیتر \"میکرودرم ابریژن خانگی\" عرضه می گردند، در واقع صرفا یک‌سری لایه‌بردارهای ملایم می باشند که هر تعدادی ضرری برای پوست ندارند البته احتمالاً تأثیر قابل توجهی هم در برطرف کردن چین و چروک پوست نخواهند داشت.
درم ابریژن: این یک کار جراحی حقیقی میباشد که اکثر زمان ها ذیل حالت بیهوشی همگانی انجام می شود. در‌این طریق برای رفع چین و چروک رخ، دکتر از یک وسیله دوار برای ساییدن سطح پوست به کار گیری می کند. همت فعالیت درم ابریژن بستگی متعددی به مهارت و تجربه دکتر مربوطه داراست و هر چندین میتواند نتیجه ها بسیار خیر از دید رفع چین و چروک به دور دیده و پوست فیس داشته باشد البته خطر بروز عارضه ها جانبی ناشی از آن از قبیل باقی ماندن جای آسیب و تغییر تحول مستمر رنگ پوست نیز درباره ی این کار زیاد میباشد.